Dorianzillich's Weblog

Concurs: Cine o dezvirginează pe Claudia Pavel Cream

with 7 comments

Sunt şocat. Din nou. Aflu cu stupoare că domnişoara Claudia Pavel, alias Cream, care acum e mare vedetă internaţională, e VIRGINĂ! Sigur, nu ne-a spus exact unde, în ce loc (urechi, nas, etc). În gură sigur nu e, deoarece i-au intrat sute de microfoane, desigur atunci când cânta, şi nu chiar în gură, ci la nivelul buzelor (iar vă gândiţi la prostii!!!). Doresc să fac un concurs, dau un premiu, din buzunarul meu, vedem ce, o excursie ceva, nişte bani, orice, pentru CEL CARE O DEZVIRGINEAZĂ pe Cream. Atenţie, totuşi, trebuie filmată scena. Şi se pun şi nişte condiţii: să fie sex total, oral, normal şi anal şi cu încercări în urechi şi nas, ca să fim siguri că nu rămân părţi intime „nefolosite”. Îmi trimiţi caseta, eu o dau unde ştiu eu că se plăteşte bine o astfel de chestie (în niciun caz la Click!, care nu dă bani) şi facem jumi juma, ies cel puţin 1.000 de euro. Ce zici, te ţine?

creamP.S.1: Acum ştiu de ce are o voce aşa piţigăiată!

P.S.2: Sunt total dezamăgit de Fatman Scoop, adică nici tu nu ai reuşit, tati? Nici tu?

P.S.3: Se acceptă combinaţii de menage a trois sau sex în grup pentru concurs! Baftă!

Written by dorian zillich

October 28, 2009 at 12:49 pm

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. e virgina in buric sau in una din urechi

    setup

    October 28, 2009 at 1:05 pm

  2. Nu e virgina in urechi … i-am aprins eu o lanterna la una din urechi si a iesit pe partea cealalta … asa ca sigur nu e virgina acolo … e prea mare gaura

    warlock

    October 28, 2009 at 2:18 pm

  3. Mai virgina, sau nevirgina, ash incercao:D

    Anonimu

    October 29, 2009 at 4:55 pm

  4. te vrei sa pari oarecum haios …dar esti fals si inodor

    furt de curent

    October 31, 2009 at 11:19 am

  5. Eu m-as baga la orice ora, e buna tiganca

    Anonimu

    November 16, 2009 at 6:12 pm

  6. parasuta asta virgina ! o glumita ieftina ! a facut mai multi bani facind s e x oral decat miorlaielile ei penibile !

    gelu

    July 27, 2010 at 12:33 am

  7. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/


Leave a comment