Dorianzillich's Weblog

Top 10 bunăciuni de România

with 18 comments

Hai să ne reocupăm de clasamente. Azi, m-am gândit să vă arăt cele mai sexy tinere ale României, cu sau fără silicoane, în opinia mea. Adică bunăciunile patriei noastre, strict din punct de vedere fizic.

1. MARINA DINA *** Are ţâţe, cur, buze senzuale, picioare frumoase, dar cică e complexată că are doar 1.68 înălţime şi vrea să îşi pună nişte şuruburi ca să le lungească puţin. Marina dragă, lasă că eşti bună şi aşa, eu te-aş scoate la un citro în Dorobanţi!

marinadina

2. ANNA LESKO *** Divă sexy, de peste Prut, care a fost descoperită la 17 ani de Irinel Columbeanu la striptease, la Continental, în Timişoara. Nu se uită decât la bărbaţii bogaţi sau foarte bogaţi!

annaleskova

3. IRINA MOHORA *** Trebuie să recunosc că prin 2005 sau 2006, butonam la televizor şi am dat peste „Secretul Mariei”, o telenovelă românească de pe Antena 1 şi am rămas mut când am văzut-o. Apoi a apărut într-un videoclip, dar nu mai ştiu care, că l-aş lua de pe net. Nu e măritată, nu apare pe coperţile tabloidelor, avea o emisiune pentru copii la TVR, deci e fată de casă, bună de măritat şi de pupat!

irinamohora

4. BIANCA DRĂGUŞIN *** Bombă sexy, blondă, siliconată probabil, care se pare că l-a făcut pe Botezatu să se reorienteze puţin, din punct de vedere sexual sau măcar să dea o mai mare atenţie femeilor. Eu zic să i-o arătăm şi lui George Michael sau lui Ricky Martin, poate cine ştie?

biancadragusin

5. ELENA GHEORGHE *** Culmea, arată bine, are şi voce, e roşcată la origini, deci … Bestială!

elenagheorghe

6. ANA MARIA FERENCZ *** Am avut ocazia să o văd live, să discut cu ea, aşa pare o femeie super ok. Sigur, umblă ea cu Ion Ţiriac cică, dar la 34 de ani (ea mereu zice că are 25) este o superbitate. O dau nud, că arată bestial!

anamariaferencz

7. „BEBELUŞA” DELIA *** Dom’ Vali Bărbulescu, să trăiţi, înţeleg de ce suferiţi după ea. E, într-adevăr, o pierdere. Sincer acum. Delia şi dansează bine, îi place muzica şi am auzit că ştie să şi gătească!

bebelusadelia

8. CATRINEL MENGHIA *** Manechin internaţional, măritată cu un străinez, făcea furori acum câţiva ani pe catwalk. Mai face şi acum furori!

catrinel_menghia_1

9. ILINCA VANDICI *** Am remarcat-o la Kanal D acum vreo doi ani, unde prezenta o emisiune despre viaţa vedetelor. Acum, s-a mutat la Antena 2, unde prezintă „Stele sub lupă”. M-aş uita şi eu cu sau fără lupă la ea, dar cu siguranţă sub. Hai ca aţi înţeles aluzia!

ilincavandici

10. GIULIA *** Da, aţi citit bine. Am avut şansa să stau la câţiva milimetri de ea, la lansarea Kiss FM în Timişoara. Credeţi-mă, nu am maio vrut să plec. E mai mică, dar ridică! Are o dezinvoltură de remarcat şi e super de treabă. E noua solistă a DJ Project, cred că voi merge mai des la concertele lor de acum încolo!

giulia

Cam atât. Mai sunt o grămadă de bunăciuni, fac pariu că sunt o grămadă de fete sexy care nu sunt persoane publice, cunoscute sau vedete, însă pe astea le cam ştim cu toţii.

P.S.: Nu le-am pus pe Gina Pistol şi Monicaca în top fiindcă prima m-ar împuşca dacă nu ar fi pe primul loc, iar doamna Columbeanu consideră că ea e pe primul loc, după care urmează un vid până la locul 11! Comentaţi şi daţi sugestii, pe cine am uitat, pe cine am pus şi nu trebuia, etc!

18 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. anna lesko nu are ce cauta in acest top. e f urata… ff urata. serios vorbesc. ai uitat-o pe daniela crudu, sau pe andreea, fosta asistenta la razvan si dani.

    deni

    October 8, 2009 at 2:18 pm

  2. Pai si Andreea ESCA? CEA MAI BUNA PIEPTOASA DIN ROMANICA, ea de ce nu?

    Anonimu

    October 8, 2009 at 2:19 pm

  3. @anonimu
    Pai la un viitor clasament cu pieptoase o bagam pe Andreea Esca … Daca as afla si ce salar are… :P

    dorian zillich

    October 8, 2009 at 2:30 pm

    • Pai nush ce salar are, dar cred ca ar primii un bonus de partea mea daca in sfarsit si-ar arata SANII in PLAYBOY, sau de ce nu in PRIVATE, mie. MMMM MILF

      Anonimu

      October 8, 2009 at 2:35 pm

  4. Deci tu cu MILF-urile de ocupi mai nou, ha? :P

    dorian zillich

    October 8, 2009 at 2:42 pm

    • ihi, MILF :D alea sunt cele mi bune, stiu ce si cum, nu tre sa le faci curte juma de an, sa te prezionti la parinti, alea alea

      Anonimu

      October 8, 2009 at 2:43 pm

  5. Bah sa stii ca la asta nu m-am gandit … Nu e o idee rea. Daca nu facea Bendeac un top 10 MILF faceam eu ;)

    dorian zillich

    October 8, 2009 at 2:46 pm

  6. apropo de top, patru fufe de aici nu au ce cauta nici in top 50 :P

    Anonimu

    October 8, 2009 at 2:46 pm

  7. sa, stii ca topu milf o sa fie mult mai atractiv decat topu asta de acu

    Anonimu

    October 8, 2009 at 2:47 pm

  8. Care nu iti plac? Oricum e chestie de gusturi … dar, totusi, care?

    dorian zillich

    October 8, 2009 at 2:49 pm

  9. 3,4,8,9

    Anonimu

    October 8, 2009 at 2:50 pm

  10. stai bianca e buna, dar ai gasit poza nashpa, deci corectare. BIANCA e buna cu… alta poza.

    Anonimu

    October 8, 2009 at 2:51 pm

  11. Studiaza muuult mai bine 3 … Cauta alte poze cu ea pe guagl, poate te razgandesti :D

    dorian zillich

    October 8, 2009 at 2:57 pm

  12. dar de Valentina Pelinel de ce n-ai scris ca e mai buna ca toate restul la un loc…

    cedrik

    March 8, 2010 at 9:21 pm

  13. is praf fetele astea

    razvan

    July 13, 2010 at 11:17 am

    • oricum bianca dragusin emai

      cineva

      July 7, 2011 at 4:41 pm

  14. Elena e de 2 -3 :X

    eu.eu

    July 23, 2011 at 6:08 pm

  15. mama ce mas mai culca cu astea toate!!!

    Narcis

    April 14, 2013 at 12:30 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

